lördag 28 mars 2009

Flyttat

Sådär.

Alla inlägg nedan är flyttade från http://liberal2010.blogspot.com

Ingen ilska eller så, bara att jag inte känner mig riktigt bekväm att dela något så personligt som en blogg tillsammans med människor jag nästan enbart känner till namnet och att vi har några värden gemensamt.

Det hämmar mig. Varje gång jag trycker "Publicera" tänker jag: "men undrar om de andra kan stå för det här?"

Att dela blogg är som att dela kalsonglåda.

Bättre att Apelsineld och Liberal2010 är två olika blommor i buketten, än en tulipanros av vagt innehåll!

1 kommentar:

  1. Hej, det tycker jag var onödigt på sätt och vis.
    Liberal 2010 är dock inte en personlig blogg den mening du lägger in i det.
    Den är en blogg för diskussion om liberalismen och desss framtid.

    Ämnen som känns mera personliga hör givetvis hemma på en personlig blogg. Jag har ju en personlig blog.
    Men ofta passar ett inlägg på flera ställen, både på den personliga bloggen och på en debattblogg för ett - visserligen mycket vitt - ämne.

    Du och jag är ju båda "administratörer" av Liberal 2010, med samma ansvar. Grundaren har uppenbarligen lagt av... har inte fått ngt svar av honom. Det har alltså inte varit möjligt att göra vissa saker med bloggen betr layout, att lägga in räknare etc.

    SvaraRadera